Každá začínající firma se musí potýkat s celou řadou problémů. Nakonec uspějí jen ty nejschopnější a nejvytrvalejší. Asi dvě třetiny začínajících firem nepřežije první rok a mnohdy za tímto faktem stojí jeden jediný problém – nedostatečný přísun zákazníků. Tento problém se dá však velmi snadno vyřešit pomocí dobře cílené reklamy. Věřte nebo ne, ale je to právě reklama, která dokáže v tomto směru zázraky.
Zatímco ještě před několika lety byla hlavní platformou televize, dnes se tento předražený a mnohdy neefektivní způsob reklamy přesouvá na internet. Webové stránky, které jsou poutavé a pravidelně aktualizované dokáží mnohdy více, než reklama v hlavním vysílacím čase. Nespíme opomenout ale ani sociální sítě, kam v dnešní době směřuje většina firem svůj reklamní obsah. Marketing řady firem se dnes zakládá právě na propagací svým produktů díky sociálním sítím. Úspěšné firmy do marketingu investují miliony a dobře vědí proč. Jen firma, která je vidět, dokáže prodávat. Sociální sítě jsou dnes pro začínající firmu skvělou možností, jak se zviditelnit s minimem finančních prostředků. Vlastní profil může díky aktivitě denně navštěvovat stovky nebo dokonce tisíce lidí.
Pojďme se ale podívat i na další možnost, díky které bude začínající firma zase o krok blíže k úspěchu. Slyšeli jste už o PP reklamě? Co je ppc reklama? Jedná se o druh internetové reklamy, kde inzerent platí určitý obnos peněz za kliknutí a daný internetovou reklamu.
Ppc reklama-jak se tvoří? Inzerent primárně neplatí za zobrazení daného inzerátu, ale až za prokliknutí samotné reklamy. Tedy platí za návštěvnost webu, na který daná reklama cílí. Inzerát by proto měl být opravdu poutavý, aby dokázal zaujmout natolik, aby byl zákazník ochotný podívat se na danou webovou stránku. Jedná se o velmi efektivní a zároveň jednoduchý způsob reklamy.